Usein kysyttyä

Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin aihealueittain

Oman tilin käyttö

Olen unohtanut salasanani. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa salasanan uuteen ”kirjaudu sisään” näkymässä. Valitse vaihtoehto ”Salasana unohtunut?” ja saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ohjeet salasanan vaihtamiseksi.

Sähköpostiosoitteeni on vaihtunut. Minne ilmoitan uuden osoitteen?

Kirjautumalla omalle tilillesi voit vaihtaa sähköpostiosoitteen “tilin tiedot” -kohdassa.

Maksaminen ja tilaukset

Miten maksan tilaukseni?

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Lue lisää maksutavoista täältä: Maksu- ja toimitustavat

Mistä voin tarkistaa tilaukseni tiedot?

Saat tilauksen vastaanotto- ja toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Voit myös tarkistaa tilauksesi tiedot Oma tili -linkin takaa tilausten alta.

Miten tilaukset toimitetaan?

Posti toimittaa tilaamasi tuotteet ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpään postipisteeseen.

Kuinka nopeasti tilaamani tuote toimitetaan?

Tilaamasi tuotteet toimitetaan 3-6 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos tuote on tilapäisesti loppunut varastosta tai tilauksen toimitus viivästyy, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä. Alennusmyyntien yhteydessä toimitusaika voi olla pidempi.

Palautukset ja asiakaspalvelu

Mitä teen jos tuotteessa on virhe?

Jos tilaamassasi tuotteessa on virhe, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse info@havis.fi tai puhelimitse 010 843 4202 asiakaspalvelun aukioloaikoina. Käsittelyn nopeuttamiseksi ole hyvä ja selvitä tilausnumero asiakaspalveluamme varten. Löydät sen toimituksen mukana tulleesta lähetyslistasta, sähköpostin tilausvahvistuksesta tai verkkopalvelun Oma tili -linkin takaa, tilausten alta.

Voiko tuotteen palauttaa?

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Lue tarkemmat ohjeet ja täytä palautuslomake verkkokaupassa, kohdassa palautus.

Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön, alkuperäispakkauksessa. Huomioithan, että hygieniatuotteiksi luokitelluilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Hygieniatuotteiksi luokitellaan mm. saippuat, käsi- ja vartalovoiteet sekä diffuser-huonetuoksut.

Palautusosoite:
Kynttilätie 6
11710 Riihimäki

Muut aiheet

Kuinka etukuponki käytetään?

Etukupongit ovat kampanjakohtaisia. Kampanjakoodi syötetään verkkokaupan kassalla sille varattuun kohtaan. Etu huomioidaan tilauksen loppusummassa.